tisdag 7 april 2009

Jag var ju i Örebro för ett tag sen och såg på spex, hälsade på syrran och fam Kristoffersson. Smarta jag lämnade kvar kameran hemma hos syrran när jag gick på spexet, så några spex- eller festbilder blev det inte. Eller, jo, med mobilkameran, men jag har lite problem med överföring av bilder därifrån för tillfället. Dock hade jag kameran med mig hos fam K., så här är lite bilder.

Far och son busar vid matbordet, mamma tittar roat på:


Stackars Shanti mådde inte bra, och numer är hon i katthimlen:


Oscar hade varit på busigt humör hela dagen, och när vi skulle till att åka så somnade han i väntan på att få ytterkläder på sig:


Balou, den andra katten har blivit väldigt medgörlig sedan Oscar kom, man (eller iaf Peter) kunde göra så här utan någon som helst protest från katten:


Spexet var i alla fall bra, och jag tänkte ägna eftermiddagen/kvällen åt att skriva en recension av det, så blir spexpressenredakören glad. Jag sitter just nu på flygplatsen i Köln och väntar på flyget som ska ta mig till München och sedan därifrån hem till Norrköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar